El CB Martorell ja té calendari per al seu tercer curs a la Super Copa

76

El primer equip del Club Bàsquet Martorell ja coneix el calendari de la temporada 2026-2027 a la Super Copa masculina, la màxima categoria del bàsquet sènior català. El conjunt dirigit per Andrés Joya, que l’últim curs va acabar en una meritòria quarta posició, començarà la competició el 13 de setembre (18.15h) al Pavelló Esportiu Municipal davant el CBU Lloret.

La Super Copa tornarà a comptar amb 16 equips, en una categoria que presenta diverses novetats respecte a la temporada passada. El CB Boet Mataró i la UE Sant Cugat arriben procedents de Tercera FEB, mentre que sis equips —CB Santa Coloma, AEC Collblanc, CB Grup Barna, UE Barberà, CB Cerdanyola i CB Granollers ‘2’— han assolit l’ascens des de Copa Catalunya. El CE Sant Nicolau, el Maristes Ademar, l’AE Minguella, el CB Vic ‘2’, el JAC Sants, el CB Santfeliuenc i el CBU Lloret completen la competició.

El calendari oferirà diversos compromisos destacats ja durant la primera volta, amb la visita a la pista del Santfeliuenc el 20 de setembre i el partit a casa contra el Sant Cugat el 4 d’octubre. La fase regular acabarà el 16 de maig de 2027, també a Martorell contra el Granollers.

Després d’haver-se quedat a prop de l’ascens la temporada passada, el conjunt blau buscarà mantenir-se a la part alta i tornar a competir per les primeres posicions de la categoria.