El CF Martorell posa en marxa una temporada històrica amb dotze cares noves

25
Edu Berrocal, entrenador primer equip CF Martorell

El primer equip del CF Martorell va començar aquest dilluns els entrenaments de la temporada 2026-2027. El conjunt dirigit per Edu Berrocal afronta un curs especialment il·lusionant després de l’ascens aconseguit la temporada passada com a campió del Grup 3 de Primera Catalana i amb el repte de consolidar-se a la Lliga Elit, la màxima categoria del futbol català.

El CE Torrent de Llops ja ha acollit la primera sessió d’un equip que presenta fins a dotze incorporacions. Marc Arroyo, Marc Torres, Adrián Bobi, Marc Buenavida, Iker Rodríguez, Carlos Serón, Arnau Cañas, Marc Roca, Oussama Chlih, Eudald Carbó, Cristian Lobato i Jordi García són les novetats del conjunt blanc-i-vermell per a aquest curs.

La pretemporada inclourà cinc partits amistosos: davant el CF Joanenc (22 d’agost), el CF Pobla Mafumet (29 d’agost), el CF Parets (3 de setembre), el CF Júpiter (6 de setembre) i el FC Santfeliuenc (11 de setembre). A més, l’equip farà una estada a Llívia els dies 5 i 6 de setembre. Abans de l’inici de la lliga, també disputarà una eliminatòria de la Copa Catalunya el cap de setmana del 12 i 13 de setembre, amb rival encara per determinar.

El debut a la Lliga Elit arribarà el 29 de setembre, a les 12.00h, al Torrent de Llops, contra el CE Sabadell B. Els martorellencs començaran així una temporada històrica, en una categoria exigent en què buscaran créixer i consolidar-se després del gran ascens aconseguit el curs passat.