Festa del Roser. ‘Vi, moda i estilisme’ i ‘Espai Bombolles i Maridatges Insospitats’

56

La Festa del Roser ens va portar dmecres 30 de setembre a la Nau#2 la 14a edició del ‘Vi, Moda i Estilisme’, que enalteix el talent de joves dissenyadors.

La gala va ser organitzada, un any més, per la Fundació Arc de Sant Martí, Sonia Pinedo Beuty Center i Restaurant Ca l’Esteve, tot maridant estil, vi i gastronomia.

La desfilada va presentar les propostes de les dissenyadores Txell Mimó, Ada Martínez Muria, Lorena Blanco i Teresa Walker, amb la participació dels comerços Emme, Onas, Munné i Trèbol.
L’acte ha comptat amb l’actuació de Risin Star, i la col·laboració de Kevin Murphy, Bonpreu, Esclat i Consum.

L’Espai Bombolles i Maridatges Insospitats es va celebrar dijous 1 d’octubre a les Caves Puig Munts, en el marc dels Racons del Vimart, amb una gran acollida.

Uns 200 assistents van gaudir d’una experiència gastronòmica amb quatre caves ecològics, reserves i grans reserves, i un vi blanc de Vilarnau amb diferents platets elaborats pels restaurants Les Vinyes i Aqqua i la pastisseria Artigues.

El tast es va completar amb les acrobàcies de Rauxa Cia i l’acompanyament musical de GreBent.