Universitat de l’Experiència. ‘L’actualitat dia a dia’

Cicle de conferències multidisciplinars, de nivell universitari però a l’abast del públic general, dirigides especialment a la gent gran. En total s’han programat 30 sessions fins al 2 de juny de 2026, els dimarts de 17.30 a 19.15h a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural. La matrícula és oberta.

A càrrec de Milagros Pérez Oliva. Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, articulista i membre de l’equip d’editorials del diari El País, en el que treballa des del 1982 i on ha ocupat diferents responsabilitats, entre elles redactora en cap i Defensora del Lector.
Col·laboradora habitual dels programes Els Matins de TV3, El Matí de Catalunya Radio, Cafè d’Idees i El Vespre, de TVE i Via Lliure de RAC1. Membre del Consell Social de la Universitat
Pompeu Fabra.

Data: 16 de desembre

PROGRAMACIÓ DE LA UNIVERSITAT DE L’EXPERIÈNCIA

Dimarts, 16 desembre – 2025 | 17:30
17:30 — 19:15 (1h 45′)

Auditori Joan Cererols