Afectacions de circulació per les obres de desdoblament de la B-224

125

Les obres de desdoblament de la carretera B-224 comportaran afectacions de trànsit en els pròxims dies, especialment en la connexió amb l’AP-7 a l’altura de Martorell. Segons ha informat Infraestructures de la Generalitat, els treballs d’asfaltat als ramals i al tronc de l’autopista obligaran a fer talls puntuals, principalment en horari nocturn.

En una primera fase, entre els dies 13 i 17 d’abril, es produiran restriccions a les entrades i sortides del ramal que connecta l’AP-7 amb l’A-2. Aquestes afectacions tindran lloc durant la nit, entre les 21.00 i les 6.00h, com a conseqüència dels treballs d’asfaltatge en aquest punt clau de la xarxa viària.

Les incidències més destacades es concentraran en quatre nits, quan s’actuarà sobre el tronc de l’autopista. En aquests casos, es pot veure anul·lada l’entrada o sortida habitual de l’AP-7 des de la B-224 a Martorell. Com a alternativa, es recomana utilitzar l’accés de la zona de SEAT.

En una segona fase, prevista entre el 20 d’abril i el 15 de maig, es tallarà completament el tram actual de la B-224 un cop passat l’accés sud al Pou del Merli. Aquesta restricció impedirà la circulació en direcció Sant Esteve Sesrovires per aquest punt.

Tot i això, s’habilitarà un itinerari alternatiu per garantir l’accés al veïnat del barri, que es farà per la banda nord. Paral·lelament, s’obrirà de manera provisional el nou tram desdoblat de la B-224 per facilitar la mobilitat mentre durin les obres.

La finalització dels treballs és prevista per a finals de maig, encara que aquest calendari podria variar en funció de l’evolució de les tasques pendents.