Cita amb l’humor i el teatre més espontani, aquest dissabte a ‘Impro Show’

374

El proper dissabte, 22 de febrer, a les 21.00h, arriba a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural Impro Show, l’espectacle d’humor de Planeta Impro. Pepo i Alexandra Flores pujaran a l’escenari i crearan un show a partir de frases que haurà escrit prèviament el públic assistent. Encara queden disponibles algunes localitats, que es poden adquirir al portal entrades.martorell.cat, al preu de 12 euros l’anticipada i 14 a taquilla.

Impro Show és un espectacle d’improvisació. El públic, quan entra a la sala, escriu unes frases en un paper i els actors i actrius, quan són a l’escenari, fan unes històries inspirades en aquelles frases”, tal i com descriu l’actor Pepo Flores en parlar del muntatge. Ell mateix conclou que “el públic és el guionista d’aquestes històries”.

Reproductor d'àudio
Pepo Flores, actor a Impro Show

Els dos actors extrauran les targetes a l’atzar, que es convertiran en les sis o set històries diferents que es representaran a l’escenari, amb les quals entretindran, sorprendran i emocionaran els presents.

Una experiència que des de Planeta Impro qualifiquen “d’única, amb la qual proposem un estil fresc i innovador de fer teatre”. Flores afegeix que la proposta està rodant arreu i funcionant molt bé. L’espectacle sempre és diferent, ens ho passem molt bé i dona joc a moltes anècdotes”.

Reproductor d'àudio
Pepo Flores, actor a Impro Show

Planeta Impro va néixer l’any 2001 de la mà de José Luis Adserías. A més de desenvolupar l’espectacle de més èxit, Impro Show, han creat des d’aleshores més de 10 espectacles temàtics d’improvisació, 8.000 actuacions i 2.500.000 espectadors, que la situen com una de les companyies de teatre d’improvisació més importants del món.

Des de 2004 mantenen una programació estable al Teatreneu, al barri de Gràcia de Barcelona. També porten més de 18 anys actuant en diferents teatres, grans festes i esdeveniments privats i ofereixen tallers i cursos de formació per a empreses, on la improvisació es posa al servei de l’empresa per abordar valors com el lideratge, el treball en equip o la motivació. Tot plegat, amb l’objectiu d’entretenir, sorprendre i emocionar el públic.