Clou la 3a edició del Bosc Màgic de la Infància amb ple a totes les activitats

295
Bosc Màgic de la Infància

L’espectacle Quina ballaruca!, de la companyia La Cremallera Teatre, ha posat punt i final a la 3a edició del Bosc Màgic de la Infància, una iniciativa de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament de Martorell, que té com a objectiu proporcionar un espai de lleure pels infants i les seves famílies durant les vacances de Nadal. El programa, adreçat a infants d’entre 0 i 12 anys, ha fet enguany ple de participants a totes les activitats.

El Bosc Màgic s’ha dut a terme els dies 24, 27, 30, 31 de desembre i 2 de gener, a diferents espais de l’Escola Mercè Rodoreda i en dues franges horàries, de 10.00 a 12.00h i de 12.00 a 14.00h. El dia 23 de desembre i avui, 3 de gener, s’han realitzat espectacles d’obertura i de tancament. En aquesta edició, les activitats regulars s’han tornat a agrupar en 3 categories segons l’edat.

El grup dels més petits, que portava per nom ‘El niu dels esquirols’, ha anat destinat a infants de 0 a 3 anys i les seves famílies, que han pogut compartir activitats d’experimentació i moviment. El grup anomenat ‘El cau de les llebres’, per a nenes i nens de 4 a 6 anys, i el grup ‘El prat dels isards’, de 7 a 12 anys, ha comptat amb la presència de monitors encarregats de dinamitzar les activitats amb jocs de taula, manualitats, contes i activitats d’experimentació.

Des de la Regidoria d’Infància i Adolescència, la tècnica Maria Drets ha fet una valoració molt positiva d’aquesta nova edició del Bosc Màgic de la Infància, que ha comptat amb un canvi d’ubicació i amb la participació de diferents entitats i associacions de Martorell: “Ha enriquit i ha apropat el Bosc Màgic al municipi. Volem agrair també a les persones que han participat en aquest projecte amb les seves propostes d’activitats i tallers, i també a les famílies i els infants que han estat els protagonistes”.

Maria Drets, tècnica Regidoria d’Infància i Adolescència

Maria Drets també ha afegit que els infants que han participat en el Bosc Màgic de la Infància han demostrat moltes ganes de venir i de passar-ho bé: “Entraven corrents i preguntant les activitats que farien. I això s’ha repetit a tots els espais i en els diferents grups d’edat. A través d’aquesta anècdota podem estar molt contentes i valorar molt positivament aquesta nova edició del Bosc Màgic”.

Maria Drets, tècnica Regidoria d’Infància i Adolescència

La Regidoria d’Infància de l’Ajuntament de Martorell va ampliar el nombre de places per assistir a aquesta nova edició del Bosc Màgic de la Infància, celebrada del 23 de desembre al 3 de gener a l’Escola Mercè Rodoreda. El motiu va ser l’èxit de participació que té aquest espai de lleure, joc i tallers per als infants de 0 a 12 anys i les seves famílies.