Aquest dissabte, 15 de març, obre l’Escola Mercè Rodoreda, de 10.30 a 13.00h, perquè vingueu a jugar en família i passar-ho bé compartint activitats gratuïtes i diverses per als infants d’infantil i primària de tot Martorell. Es tracta del programa ‘Juga a l’Escola’, impulsat per la Regidoria d’Ensenyament dins el ‘Martorell Educa 360‘, que aprofita el potencial educatiu del joc, fent ús dels patis de les escoles en horari extraescolar els divendres a la tarda o dissabtes al matí, per promoure l’activitat física, l’expressió artística intercultural i la cohesió social.
En aquesta ocasió hi trobareu la carpa informativa del ‘Juga a l’Escola’ i del Passaport Edunauta. En aquest primer espai, els infants descobriran totes les activitats que es realitzaran durant el matí a l’escola. En aquest punt d’informació també s’afegirà un taller del Passaport Edunauta per als infants de 3r i 4t que participin de la jornada i, d’aquesta manera, podran segellar el seu passaport.
També hi haurà tallers creatius sobre l’entorn de Martorell i el seu patrimoni. A partir d’un circuit artístic i cultural, tindreu tota una proposta de tallers on podreu conèixer llocs emblemàtics del municipi i la seva història i personatges ben simpàtics.
Els participants també gaudiran d’activitats recreatives i esportives, com ara jocs de punteria, futbol sala, bàsquet i jocs tradicionals. Una jornada d’activitat física i esportiva amb aquestes tres propostes a les pistes esportives del centre escolar.
Per últim, es proposarà un taller de psicomotricitat en família en la qual podreu compartir un temps de jocs, tan lliures com dirigits, adreçats a infants d’educació infantil (I3, I4, I5). Aquesta activitat es durà a terme al gimnàs de l’Escola Mercè Rodoreda amb material variat específic de psicomotricitat i amb l’acompanyament de tècniques especialistes, que donaran sentit i significat a la proposta.
