El Bloc, Col·lectiu Jove de Martorell, tornarà a posar el seu segell a la Festa Major amb dues propostes que combinen música, diversió i creativitat. El divendres 15 d’agost, de 18.30 a 22.00h, organitzaran el Vespreig als Jardins de L’Enrajolada, una cita pensada per gaudir de la tarda d’estiu amb barra a preus populars i la música dels DJ’s Aneeee i Mastak.
“Atenció, atenció, perquè s’acosta una de les festes més esperades de l’estiu, el Vespreig”, anima Paula Ortega, membre del col·lectiu. “Agafa paper i boli i apunta que ens trobem el divendres 16 d’agost, de 18.30 a 22.00h, als Jardins de L’Enrajolada. Si ets un ‘enxixat’ o ‘enxixada’ dels tardeos, no t’ho pots perdre”.
Paula Ortega, membre d'El Bloc
A més, el col·lectiu organitzarà la 2a edició de la ‘Forca del Diable’, un joc de rol que arrencarà el 14 d’agost a les 19.00h i s’allargarà fins al 16 d’agost. Inspirat en el “Joc de l’Assassí” i adaptat a Martorell, el repte és “matar” simbòlicament la persona assignada amb una miniforca facilitada per l’organització.
“Qui més mata té premi”, explica Aitor Acevedo. “No et desil·lusionis si et maten, perquè també hi ha premi a la forca decorada més original i a la foto més divertida. Quan et matin o matis, fes-te una foto amb la teva víctima o assassí i envia-la a les nostres xarxes socials: @blocmartorell”.
Aitor Acevedo, membre d'El Bloc
La jornada vindrà amb una novetat destacada: el mocador oficial de la Festa Major de Martorell creat per El Bloc. “Aquest any hem creat el mocador de festa, amb un disseny de Lefi i Quim que inclou elements de la cultura i les entitats martorellenques”, apunta Maria Chinchilla. “Pròximament publicarem el formulari per reservar-lo. No et quedis sense, les unitats són limitades”.
Maria Chinchilla, membre d'El Bloc
Amb aquestes propostes, El Bloc reafirma el seu paper com a dinamitzador juvenil a Martorell, combinant música, joc i identitat local en un mateix programa d’activitats.







