El CIES i el CE La Vila pugen nota en l’enquesta anual de la Diputació de Barcelona

1734
CIES
CIES

Els usuaris del Centre Integral Esport Salut (CIES) i del Complex Esportiu La Vila valoren amb un 7,76 el grau de satisfacció d’aquests equipaments. El resultat és fruit d’una enquesta elaborada per la Diputació de Barcelona als complexos esportius municipals de la demarcació. Martorell se situa a la part alta del rànquing de participants i supera les valoracions de satisfacció dels municipis veïns.

L’enquesta, oberta a tots els usuaris del CIES i el CE La Vila, es va dur a terme entre el 10 d’octubre i el 10 de novembre, i hi van prendre part 365 usuaris, que van avaluar aspectes com la neteja, l’atenció al client, les activitats, el monitoratge i el preu.

Segons la regidora d’Esports, Belén Leiva, de les dades es desprèn que el monitoratge continua sent l’element més ben valorat pels usuaris amb un 8,44; seguit de l’atenció al client amb un 8,27; les activitats programades amb un 7,96; la neteja amb un 7,44 i el preu amb un 6,75.

Belén Leiva, regidora d'Esports

El sondeig és un indicatiu per millorar l’oferta dels equipaments esportius municipals. La regidora afirma que “estem contents que els usuaris valorin positivament l’atenció que reben i l’oferta de classes”. “Demanem participació en l’enquesta perquè després tenim en compte els resultats. Aquest any el grau de satisfacció general ha estat superior al de l’anterior, però hem detectat que la puntuació ha baixat en alguns aspectes concrets, que mirarem de millorar”.

Belén Leiva, regidora d'Esports

L’any passat, més d’un centenar d’usuaris del CIES va puntuar amb un 7,4 de mitjana l’equipament. El monitoratge va ser l’element més valorat amb un 8, seguit de l’atenció personal (7,58), les activitats programades (6,80), la neteja (6,55), i el preu (5,56). Al Complex Esportiu La Vila no es va arribar a la xifra mínima d’usuaris enquestats per extreure’n resultats.