El primer equip del Sala 5 Martorell tornarà a competir, la temporada 2025-2026, a la Segona Divisió del futbol sala estatal i ja coneix els seus rivals. El conjunt entrenat per Iván Calle debutarà a casa el pròxim 20 de setembre contra el Levante UD FS, en una estrena idèntica a la de la temporada passada.
En total, setze equips formaran part de la categoria de plata aquest curs. Entre ells, destaquen dos descendits des de la Primera Divisió: el CD Burela FS (Galícia) i el Wanapix AD Sala 10 (Saragossa). També s’hi incorporen tres ascendits des de la Segona B: el CD Avanza Jaén (Andalusia), el FS Móstoles i el Vulcanizados Ruiz Tafa FS (tots dos de Madrid).
La resta d’equips que completen el grup són el Barça Atlètic (Catalunya), el CD Leganés (Madrid), l’Entrerríos Zaragoza (Aragó), el Gasifred Ciutat d’Eivissa (Illes Balears), l’Inagroup El Ejido (Andalusia), el Málaga Ciudad Redonda FS (Andalusia), el CD Melistar (Melilla), la Unión África Ceutí (Ceuta) i el Zambú CFS Pinatar (Múrcia).
El primer tram de la competició presentarà duels exigents per als vermells. Després d’estrenar-se davant el conjunt valencià del Levante, visitaran la pista del Barça Atlètic en la jornada 3, en un dels derbis catalans de la categoria. La setmana següent, el 18 d’octubre, el Pavelló Esportiu Municipal acollirà el duel contra l’Entrerríos Zaragoza. La jornada 4 emparellarà els martorellencs amb el CD Leganés, a domicili.
La primera volta es tancarà també a casa, amb la visita de la Unión África Ceutí el 17 de gener de 2026 (jornada 15). La competició clourà el 16 de maig, amb la jornada 30, en què els martorellencs hauran de desplaçar-se a Ceuta per tancar la fase regular.
Amb rivals de fins a 11 comunitats autònomes diferents i desplaçaments de llarg recorregut, el Sala 5 Martorell tornarà a fer front a una temporada exigent en una categoria cada cop més professionalitzada.






