El Sala 5 no pot sumar a El Ejido (5-2) i continua a la part baixa de la taula

82
Copa Catalunya Sènior masculina de futbol sala

El Sala 5 Martorell va caure aquest dissabte per 5 a 2 en la seva visita a la pista d’El Ejido Futsal. Els deixebles d’Iván Calle van plantar cara durant bona part del primer temps, però en la segona meitat van veure com els andalusos, en bona dinàmica de resultats, imposaven el seu ritme. Tampoc va sumar divendres l’Hoquei Martorell a la pista del Torrelavit (6-3). A Torrent de Llops, El CF Martorell va organitzar la primera edició del Diable Cup Winter 2025, que va aplegar uns 400 jugadors de categories de base.

Al Pabellón de Deportes de El Ejido, els almeriencs, que encadenaven dues victòries consecutives i arribaven en plena lluita pels llocs de play-off, es van avançar al marcador amb un gol de Beto. Tot i això, el Sala 5 va mantenir-se ferm i va generar ocasions clares per igualar l’enfrontament. Les arribades de Víctor, Pol Salas o Arnau van obligar el porter local a intervenir en diverses ocasions. L’esforç martorellenc va tenir recompensa quan Arnau, aprofitant un rebot del porter després d’un xut de Térmens, va establir l’1 a 1 a cinc minuts del descans.

Quan semblava que el matx marxaria empatat al vestidor, un xut potent de Pope va tornar a posar per davant els andalusos a pocs segons del descans (2-1), un cop dur que va condicionar la represa, ja que com explicava en roda de premsa el preparador martorellenc Iván Calle, “ha estat una mica injust pel que s’ha vist a la primera part, que ha estat bastant igualada”.

Iván Calle, entrenador del Sala 5 Martorell

A l’inici del segon temps, El Ejido va aprofitar la seva embranzida ofensiva per ampliar distàncies. Pope, Beto i Cristian Rubio van deixar el partit sense opcions per al Sala 5. Tot i el desavantatge, els martorellencs no van abaixar els braços i van optar pel joc de cinc, una estratègia que va permetre a Eric reduir diferències amb el 5 a 2 definitiu. Per Calle, “ens ha condemnat la falta d’efectivitat i de contundència a les dues àrees”.

Iván Calle, entrenador del Sala 5 Martorell

En els minuts finals, el Sala 5 encara va disposar de diverses ocasions per retallar el marcador, però es va topar repetidament amb el porter rival. L’expulsió de Carlos, a instàncies del joc de cinc, tampoc va ajudar a un conjunt que va lluitar fins al final.

Amb aquest resultat, el Sala 5 Martorell continua immers en la lluita per sortir de la zona baixa i ja pensa en les dues properes jornades, prèvies a l’aturada per vacances de Nadal. Els vermells rebran el dissabte 13 (16.30h) l’Heredia 21 Málaga Ciudad Redonda al Pavelló Esportiu Municipal, i viatjaran a la pista del Zambú CFS Pinatar el següent dissabte 20 (18.45h). L’entrenador del Sala 5 clama “per treure el màxim de punts possibles” en aquest doble duel, i es mostra esperançat “perquè l’equip està evolucionant i és reconeixible”.

Iván Calle, entrenador del Sala 5 Martorell

A la Segona Catalana d’Hoquei Patins, el primer equip masculí del Club d’Hoquei Martorell va perdre divendres a la pista del Torrelavit Font Packaging, en un duel corresponent a la jornada 11. Un partit intens que va acabar amb derrota pels groc-i-negres per 6-3. Els gols dels groc-i-negres van ser obra de Guillem Farré, Pol Rius i Arnau Bonell. És tot just la sisena derrota de l’Hoquei Martorell en el que portem de temporada, que deixa l’equip dotzè a la taula amb un total d’11 punts.

El CF Martorell va celebrar dissabte al Complex Esportiu Torrent de Llops la primera edició de la ‘Diable Cup Winter 2025’, un nou torneig dedicat a les categories prebenjamí (S7, S8, S9 i S10) i benjamí femení. La competició va reunir 37 equips i prop de 400 jugadors i jugadores procedents de diferents municipis de Catalunya. Al llarg del dia es van disputar desenes de partits i un gran ambient a les graderies, per a un torneig que el club martorellenc vol consolidar com una cita esportiva destacada del calendari hivernal.

Pel que fa als resultats, en categoria S7, la Fundació Prat es va proclamar campiona, seguida de la UE Mollet i del Fontsanta-Fatjó. En S8, el CF Martorell ‘A’ va aconseguir el triomf a casa, amb el CF Martorelles en segon lloc i la UE Mollet completant el podi. En S9, la F. UE Cornellà va ser la més destacada, superant Les Franqueses i el CE Mercantil.

En categoria S10, el Fontsanta-Fatjó va aconseguir la primera posició, mentre que la UE Calafell va ser segona i el CF Martorelles, tercer. Finalment, en benjamí femení, el CE Sabadell es va endur el títol en una competició de gran nivell, amb la Women’s Soccer School en segon lloc i la UE Sant Andreu com a tercera classificada.