Martorell tornarà a ser la seu de la Copa Catalunya Sènior de futbol sala en categoria masculina i femenina. La Federació Catalana de Futbol ha escollit el Pavelló Esportiu Municipal de la nostra població, a l’igual que els anys 2022 i 2023, per a la disputa de la competició els dies 29, 30 i 31 d’agost, que serà retransmesa en directe per Esport3. El masculí del Sala 5 Martorell, amfitrió del torneig, lluitarà per una plaça en la final davant el FC Barcelona.
La Copa Catalunya és el tret de sortida de la temporada del futbol sala català. Pel que fa a la categoria masculina, el torneig se’l disputaran els quatre millors clubs de Catalunya –els dos clubs de Primera Divisió, FC Barcelona i Industrias Santa Coloma-, el Sala 5 Martorell –únic club a Segona, al marge dels filials- i el CE Futsal Mataró –militant de Segona B i campió d’aquesta categoria la campanya passada-.
Els emparellaments de les semifinals seran CE Futsal Mataró-Industrias Santa Coloma, i Sala 5 Martorell-FC Barcelona. Industrias Santa Coloma és el vigent campió d’una competició liderada en el palmarès pel FC Barcelona, que l’ha guanyada 11 vegades.
Pel que fa al femení, la final ja està definida, i la disputaran el Lainco Esportiu Rubí FS – AE Les Corts UBAE, dos equips que competeixen a la màxima categoria del futbol sala femení i que ja saben què és aixecar el trofeu.
És tot just el tercer cop en quatre anys que Martorell acull les fases finals d’aquesta competició, que també s’ha disputat en altres places on el futbol sala hi és molt arrelat, com ara Santa Coloma de Gramenet, Sabadell, Barcelona o Manresa.
