El Servei Local de Català (SLC) de Martorell ha obert el període de matrícula per als cursos de català del proper trimestre, que començaran els dies 25 i 29 de setembre de 2025. Els cursos s’adrecen tant a persones que volen iniciar-se en l’aprenentatge de la llengua com a aquelles que necessiten assolir un nivell més alt per motius personals, laborals o acadèmics.
La inscripció es pot fer en línia o de manera presencial i ofereix diferents terminis en funció de si l’alumnat ja ha estat inscrit anteriorment o si s’incorpora per primera vegada. La resposanble del SLC de Martorell, Marta Serra, explica que les persones que hagin estat inscrites en algun curs durant els darrers dotze mesos disposaran d’un període d’inscripció preferent els dies 15 i 16 de setembre de 2025.
Marta Serra, responsable SLC Martorell
Posteriorment, la inscripció general començarà el 17 de setembre per als alumnes dels nivells Inicial i Bàsic 1. Els dies 18 i 19 de setembre podran matricular-se els alumnes des de l’Inicial fins al Suficiència 3, mentre que el 22 de setembre s’obrirà el torn per als estudiants del nivell Superior (C2).
Els cursos s’iniciaran el 25 i el 29 de setembre de 2025. La matrícula es pot formalitzar en línia a través del web www.cpnl.cat, o bé de manera presencial al Servei Local de Català de Martorell, ubicat al Complex Educatiu, al carrer Josep Tarradellas número 11.
Marta Serra, responsable SLC Martorell
Per a més informació, el SLC de Martorell posa a disposició el correu electrònic martorell@cpnl.cat i el telèfon 634 757 315, que també funciona com a contacte de WhatsApp.
El Servei Local de Català de Martorell ofereix atenció al públic presencial per a inscripcions de dilluns a dijous de 9.00 a 14.00h i de 17.00 a 20.00h, i els divendres de 9.00 a 14.00h. L’atenció telefònica és de dilluns a divendres, de 8.00 a 14.00h, al número 634 757 315, que també està disponible per a consultes via WhatsApp.






