El pilot martorellenc Pepe Arqué acudeix aquest cap de setmana a la localitat corunyesa de Carballo amb magnífiques sensacions de cara a la disputa de la tercera prova del calendari del Campionat d’Espanya d’Autocross. Una cita que se celebra al circuit municipal de Carballo (A Corunya), un escenari que resulta especial al martorellenc, ja que hi guanyat dues vegades.
Si la victòria de l’any passat va resultar molt emotiva per a Pepe Arqué -per les connotacions que suposava fer-ho al traçat gallec i per ser la primera amb Kincar-, aquesta vegada pilot i equip arriben a la cita gallega convençuts que es pot tornar a aconseguir el mateix resultat. Una confiança que ve donada pel triomf del pilot del RACC en la segona etapa, celebrada entre el 13 i el 15 de juny passat al circuit del Cerro Negro de Talavera de la Reina-, i que va ser el primer de la temporada. Arqué arriba a la cita d’aquest cap de setmana instal·lat en la quarta plaça provisional de la categoria Car Cross, que li permet ser un dels candidats al títol final.
Pepe Arqué comentava abans de marxar cap a Galícia que “arribem a Carballo amb moltes ganes i molt motivats després de la victoria aconseguida a la darrera prova. És un circuit que m’agrada, on l’any passat vam aconseguir la victòria i on sempre es respira un ambient especial”.
El pilot afegeix que “sabem que serà un cap de setmana exigent, amb un nivell de rivals molt alt i en un traçat que, encara que permet més alternatives que altres, no perdona errors. L’objectiu és seguir amb la bona dinàmica, mantenir el ritme que estem tenint i lluitar per estar a dalt des del primer moment. L’equip està fent una gran feina i el cotxe està funcionant molt bé, així que esperem poder aprofitar tota aquesta feina per signar un altre bon resultat i continuar sumant punts importants per al campionat”.

