SEAT reprendrà aquesta tarda la producció de la línia de muntatge 3, que fabrica l’Audi A1, i tornarà a avaluar quan pot reprendre’s la producció de la línia 2, que fabrica el model León. La producció d’aquestes dues línies porta parada gairebé dues setmanes a causa de l’incendi que va patir a les seves instal·lacions el proveïdor Faurecia, fabricador de quadres de comandament. La falta de subministraments també va afectar la línia 1, que fabrica els models Ibiza i Arona, però aquesta es va poder posar en marxa fa una setmana.
Els responsables de l’automobilística s’han reunit aquest matí i han decidit posar en marxa aquesta mateixa tarda la producció de la línia 3 amb els volums habituals i amb total normalitat, segons informa l’agència EFE. Aquesta tarda es tornaran a reunir per a avaluar si la producció de la línia 2 pot reprendre’s al matí. Des que es produís l’incendi a Faurecia, SEAT ha deixat de fabricar 14.100 cotxes.
Per fer front a la caiguda de la producció derivada de l’aturada de la planta de Martorell, la direcció de SEAT va acceptar la proposta del comitè que la plantilla treballi els dies 18, 19 i 20 de desembre -considerats festius a SEAT-, a més d’obrir la fàbrica tres dissabtes de gener al matí.