Subcampionat de Catalunya i ascens de l’equip masculí ‘A’ del Martorell Pàdel Club

78

L’equip masculí ‘A’ del Martorell Pàdel Club s’ha proclamat subcampió de la 5a categoria masculina al Campionat de Catalunya per Equips Absolut, una competició organitzada per la Federació Catalana de Pàdel i disputada a les instal·lacions de l’Aurial Pàdel Vic del 15 al 22 de febrer. Tot i caure per 0-5 a la final davant el Munay Club Viladecans, el conjunt martorellenc ha assolit l’ascens de categoria, que era el gran objectiu de la temporada.

El camí fins a la final va ser solvent. Dissabte, als quarts de final, el MPC va superar per 4-1 el Club Tennis de la Salut, una victòria que li assegurava matemàticament l’ascens de categoria. A la tarda, a les semifinals, els martorellencs van tornar a mostrar un alt nivell competitiu i van derrotar per 1-4 el CE Hispano Francès, un triomf que els donava el bitllet per disputar la final del torneig català per equips.

En la seva valoració sobre el salt de categoria, el jugador i coordinador del club, Óscar Díaz, va remarcar la importància del pas endavant aconseguit: “Era l’objectiu principal, perquè portàvem dos anys seguits quedant-nos a les portes, caient als quarts amb eliminatòries molt dures. De cara al futur, com millor categoria estem, millor per la visibilitat i el suport al club. L’any que ve jugarem a quarta i, per què no, l’objectiu tornarà a ser pujar”.

Óscar Díaz, jugador i coordinador del Martorell Pàdel Club

Sobre el rendiment de l’equip en les rondes prèvies, Díaz va destacar el nivell mostrat pel grup: “Van ser partits exigents, però vam jugar molt bé. Les parelles van tenir molt bona sintonia i, tant als quarts com a les semifinals contra l’Hispano, que és un rival molt difícil, vam competir encara millor i amb molt bones sensacions”.

Óscar Díaz, jugador i coordinador del Martorell Pàdel Club

Ja a la final de diumenge contra el Munay Club Viladecans, el conjunt martorellenc no va poder frenar el potencial del rival. Tot i el 0-5 final, Díaz va voler treure profit d’un cap de setmana complet: “No llevarem mèrit al rival, tenen jugadors amb molt bon rànquing. Nosaltres vam haver de repartir efectius perquè també teníem partit de lliga i vam anar amb els que vam poder. Ho vam intentar, vam competir, però no va poder ser. Tot i això, estem molt contents perquè l’objectiu era pujar i ho hem aconseguit”.

Óscar Díaz, jugador i coordinador del Martorell Pàdel Club

L’equip ha estat format per un total de quinze jugadors: Marc Rosa, Óscar Díaz, Eduardo Lillo, Guglielmo Capobianco, Román Tornielli, Alejandro Chacón, Adrià Anguita, Dani Rodríguez, Daniel Fernández, Óscar García, Jaime Ciria, Eric Gimenez, Jan Cortadella, Jordi Llauradó i Jordi Espadas, un bloc ampli que ha permès afrontar amb garanties una fase final exigent.

Amb aquest ascens a 4a categoria, el Martorell Pàdel Club fa un nou pas en el seu creixement esportiu i consolida un projecte que continua mirant cap amunt, amb l’ambició de continuar competint al màxim nivell del pàdel català.