El masculí del CH Martorell rep la Penya Blaugrana SES amb l’objectiu de sumar un nou triomf

106

El primer equip masculí del CH Martorell rebrà aquest diumenge, a les 10.30h, la visita de la Penya Blaugrana SES en la tercera jornada del Grup B de Primera Catalana. El conjunt entrenat per Jordi Florenza, que va començar la temporada amb una treballada victòria i va descansar el passat cap de setmana, vol sumar un nou triomf a casa per situar-se a la part alta de la classificació.

Els groc-i-negres afronten el duel amb respecte per un rival format, en bona part, per jugadors procedents de la base del Sant Esteve Sesrovires. El jugador Enric Utiel destaca el nivell del conjunt visitant, però confia en les possibilitats del CH Martorell: “Segur que és un equip complicat. Són jugadors relativament joves i tots bons jugadors. Intentarem imposar-nos i segur que serà complicat, però ho lluitarem i soc optimista”. Utiel també considera que el fet de ser un rival de proximitat dona un punt especial al partit, tot i que deixa clar que “m’importa guanyar el següent partit i no ens importa tant contra qui sigui”.

Enric Utiel, jugador primer equip masculí CH Martorell

El femení del CH Martorell té una visita exigent a Castelldefels

Pel que fa al primer equip femení del CH Martorell, jugarà aquest dissabte (17.30h) a la pista de l’Handbol Esportiu Castelldefels, en la tercera jornada de la Lliga Catalana Argent. Les jugadores dirigides per Roger Martín buscaran els primers punts de la temporada després de no poder obtenir un bon resultat en el primer desplaçament del curs.

L’equip groc-i-negre vol consolidar-se en la categoria i fer un pas endavant respecte de les darreres temporades, en què ha aconseguit mantenir la plaça. L’objectiu és trobar regularitat i situar-se a la zona mitjana-alta de la classificació.

L’Alzira posa a prova la imbatibilitat del Sala 5 Martorell

El primer equip del Sala 5 Martorell afronta aquest dissabte (18.30h) el primer dels dos partits consecutius que disputarà al Pavelló Esportiu Municipal. Els vermells rebran l’Alzira FS, un rival que la temporada passada competia a Primera Divisió, amb l’objectiu de donar continuïtat a un inici de curs positiu. Després de tres jornades, els de Ferran Maya continuen invictes, amb una victòria i dos empats, i ocupen la sisena posició de la taula de Segona Divisió.

El porter Adrián Walter Cabezas assegura que els valencians seran un adversari exigent, però veu en aquests dos partits consecutius a casa una oportunitat per fer un pas endavant: “Alzira és un rival bastant dur, que ve de baixar de Primera Divisió, i jo crec que hem d’afrontar aquest partit lluitant-lo fins al final. Si sumem punts en aquests dos partits consecutius a casa, jo crec que estarem per la zona alta de la classificació”.

Adrián Walter Cabezas, jugador primer equip Sala 5 Martorell

El porter també valora positivament els cinc punts sumats dels nou possibles, tot i que creu que el marge de millora del conjunt encara és important. Cabezas remarca que l’equip està satisfet amb l’inici, però que vol continuar creixent: “La Segona Divisió és una categoria molt complicada. El grup està ara mateix content amb el que hem fet i sé que podem donar més. Amb els entrenaments anirem pujant el nivell i jo crec que aquest grup té molt de potencial”.

Adrián Walter Cabezas, jugador primer equip Sala 5 Martorell

La UFS Martorell juga el primer partit a casa després de l’estrena victoriosa

El sènior ‘A’ de la Unió Futbol Sala Martorell jugarà aquest dissabte (17.00h) el primer partit de la temporada al Pavelló de Can Cases. Els vermells rebran el CE Sala TR3S Gavà en la segona jornada del Grup 3 de la Lliga Preferent Catalana, després d’estrenar la competició amb una victòria per 1-2 a la pista del Cervelló.

El conjunt martorellenc vol aprofitar el factor pista per sumar tres punts més en aquest debut com a locals. El capità, Eric Ranz, apunta que el suport de l’afició pot ser important per començar amb bon peu els partits a casa: “Necessitem tots l’ajuda de l’afició per aquest primer partit a casa, que és molt important començar guanyant contra un rival que no coneixem molt, que és nou a la lliga”. Ranz també subratlla la presència de jugadors i jugadores de la base a la pretemporada i espera que continuïn acompanyant l’equip durant el curs.

Eric Ranz, capità sènior 'A' Unió Futbol Sala Martorell

El CF Martorell visita al colíder de la Lliga Elit

El primer equip del CF Martorell visitarà aquest diumenge (12.00h) el camp de la UE Valls, segon classificat i un dels colíders de la Lliga Elit. Els blanc-i-vermells arriben al partit després d’aconseguir la primera victòria de la temporada, amb el triomf per 3-0 contra l’Argentona, i volen continuar sumant en un desplaçament exigent.

L’equip d’Edu Berrocal sap que haurà de mantenir la concentració davant un rival que ha sumat dues victòries i un empat en les tres primeres jornades. L’entrenador preveu un duel igualat i de detalls, com els que han marcat aquest inici de campionat: “Esperem que tots els partits siguin molt complicats, molt tancats, on els detalls marquin, on el fet de fer el primer gol pugui valdre tot un partit”. Berrocal, però, confia en l’adaptació dels seus jugadors a la categoria i afirma que l’equip ja ha demostrat que està preparat per competir contra qualsevol rival.

Edu Berrocal, entrenador primer equip CF Martorell

El CB Martorell vol recuperar sensacions a Santa Coloma

Finalment, el primer equip del CB Martorell s’enfrontarà aquest dissabte (17.15h) al CB Santa Coloma, cuer de la Super Copa Masculina. Els d’Andrés Joya afronten la cinquena jornada després de perdre contra la UE Sant Cugat i buscaran el tercer triomf del curs per recuperar sensacions i mantenir-se en una posició competitiva a la classificació.

Els blaus, que acumulen dues victòries i dues derrotes, intentaran aprofitar el partit contra el cuer per tornar al camí del triomf, tot i que hauran de mostrar una versió més regular que en l’últim compromís.