El Sala 5 Martorell ha decidit canviar l’entrenador del primer equip del club. La mala dinàmica de resultats del conjunt vermell ha obligat a optar pel relleu a la banqueta i el fins ara segon entrenador, Iván Calle, assumeix el càrrec que ocupava Adri Sánchez. L’entitat agraeix al nou tècnic el fet d’assumir aquesta responsabilitat i li desitja molta sort i èxits en aquesta nova etapa.
Iván Calle, de 27 anys, ha estat segon entrenador del primer equip del Sala 5 les darreres quatre temporades, acompanyant a Víctor González i Adri Sánchez. A més, fa nou anys que és tècnic dels equips base de l’entitat martorellenca, on acumula diversos ascensos i èxits en diferents categories. En aquest nou repte, treballarà per aconseguir millorar els resultats actuals de l’equip.
En les seves primeres declaracions com a primer entrenador, Iván Calle es mostra molt il·lusionat i amb molta confiança per afrontar aquest nou càrrec: “És una cosa per a la qual em porto preparant tota la vida, des que vaig començar a entrenar amb 16 anys. A més, aquests jugadors posen tot molt fàcil, tenen ganes de capgirar la situació i agafo aquest rol amb moltes ganes”.
Iván Calle, nou entrenador primer equip Sala 5 Martorell
Calle assegura que el principal objectiu que s’han marcat per als pròxims partits és recuperar la confiança de les primeres jornades, on van arribar a ocupar la tercera posició de la taula: “Un cop aconseguim recuperar aquesta confiança i tornem a tenir aquesta seguretat, el nostre objectiu és mirar cap amunt. L’objectiu a l’inici de la temporada era millorar la classificació i la puntuació del curs passat. Per això cal sumar 21 punts dels 36 que queden, una tasca molt complicada però no impossible”.
Iván Calle, nou entrenador primer equip Sala 5 Martorell
Ara, des del club s’espera revertir la dinàmica negativa per la qual passa el primer equip, que ocupa la tretzena posició de la taula de Segona Divisió, amb 20 punts, a dos del descens i havent sumat tan sols tres dels darrers 18 punts disputats. El president del Sala 5 Martorell, Xavi Torres, afirma que han cregut convenient fer un relleu a la banqueta perquè “es va muntar una plantilla per intentar estar a prop del play-off i no era l’objectiu, a aquestes alçades, estar a dos punts del descens”.
“Tot respectant el gran treball que ha fet l’Adrià, un gran professional, un entrenador, molt bo i amb un gran prestigi, hem cregut convenient fer un canvi de dinàmica. Creiem que aquest equip està capacitat per estar més amunt. Volem que l’equip reaccioni, que jugui i competeixi com sap, com ho ha fet molts partits, i hem de començar a guanyar i a escalar posicions”.
Xavi Torres, president Sala 5 Martorell
El fins ara entrenador del primer equip del Sala 5 Martorell, Adri Sánchez, va arribar a l’entitat vermella el juny de 2023 procedent del sènior del CN Sabadell, i anteriorment també havia entrenat el juvenil de l’Hospitalet Bellsport.
Sota la seva batuta, va portar el Sala 5 a una salvació tranquil·la en el seu debut a la Segona Divisió la campanya passada, assolint la vuitena posició de la taula amb 40 punts, i situant-se molt a prop de les places de play-off.
Des de l’entitat, s’ha expressat “un agraïment profund a la seva dedicació i esforç al llarg de la temporada i mitja que ha estat amb nosaltres”, s’ha recalcat “la seva passió i compromís” i se li ha desitjat “èxits en futurs projectes”.
