‘Salve Maria’ al Cicle Gaudí, un ‘thriller’ psicològic sobre la maternitat i la depressió postpart

310

Aquest dissabte 31 de maig, a les 18.00h, la Casa de Cultura de la Vila de Martorell acollirà la projecció de Salve Maria, en el marc del Cicle Gaudí de cinema. Les entrades ja es poden adquirir anticipadament al web entrades.martorell.cat, al preu general de 4,50 euros, amb descomptes disponibles per als membres del Club La Vanguardia i titulars del Carnet Jove.

La pel·lícula, dirigida per la catalana Mar Coll i basada en la novel·la Las madres no, de Katixa Agirre, és una de les propostes valentes i inquietants del cinema català recent. Barreja thriller i terror psicològic per abordar temes tan delicats com la maternitat i la depressió postpart.

La protagonista és Maria, una jove escriptora que, immersa en un període d’esgotament emocional després de ser mare, queda obsessionada amb el cas d’una dona acusada d’infanticidi. El film ens endinsa en un relat asfixiant, on la realitat i la ficció es confonen en una espiral de tensió i foscor.

Salve Maria ha estat distingida amb dos Premis Gaudí: millor guió adaptat per a Mar Coll i Valentina Viso, i millor interpretació revelació per a Laura Weissmahr, que també ha rebut reconeixements als Premis Goya i als Feroz.