L’Ajuntament de Martorell ha obert un procés de selecció per la via d’urgència per cobrir cinc places d’agent de la Policia Local en règim d’interinitat, motivades per excés o acumulació de tasques. El consistori ha publicat la convocatòria i les bases que regulen el procediment, disponibles a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) i al portal municipal martorell.cat, a l’apartat Oferta Pública Recursos Humans.
Les persones interessades hauran de presentar la sol·licitud mitjançant el model normalitzat i aportar tota la documentació requerida a les bases. La tramitació es pot realitzar a través del registre electrònic de l’Ajuntament, del registre electrònic de les administracions públiques segons la Llei 39/2015, de manera presencial a l’OAC (carrer Mur, 61), a oficines de Correus, a representacions diplomàtiques o consolats d’Espanya, o a les oficines d’assistència en matèria de registres.
El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 al 24 de novembre de 2025, ambdós inclosos.
Per participar en el procés cal complir diversos requisits, com ara tenir nacionalitat espanyola, ser major d’edat i no superar l’edat legal de jubilació forçosa; disposar del títol de batxillerat, tècnic o equivalent; acreditar el certificat de català de nivell B2; tenir el permís de conduir B i abonar la taxa corresponent. Si la titulació s’ha obtingut a l’estranger, serà necessària la seva homologació.
El sistema de selecció constarà de la valoració dels mèrits presentats pels aspirants i d’una entrevista personal, d’acord amb el que estableixen les bases de la convocatòria. L’Ajuntament anima totes les persones que compleixin els requisits a participar en aquest procés selectiu.






