L’Ajuntament de Martorell reforçarà enguany el dispositiu de seguretat de la Fira de Primavera amb la incorporació de càmeres mòbils de vigilància 360º i l’augment de la presència policial als espais amb més concentració de persones.
Aquest dispositiu especial, coordinat per la Policia Local, combina tecnologia avançada i presència directa al carrer per millorar la prevenció, la detecció i la resposta davant qualsevol incidència.
Les càmeres mòbils, totalment autònomes, es col·locaran en punts estratègics del municipi durant els actes de la Fira de Primavera i permetran fer-ne un seguiment en temps real. Al mateix temps, els agents reforçaran la vigilància i la proximitat amb la ciutadania.
Aquest desplegament permetrà que la Policia Local de Martorell tingui una visió 360º contínua dels espais, amb un control en temps real des de la central i una millor coordinació entre els serveis de seguretat. L’objectiu és combinar les noves tecnologies amb l’increment de la presència policial per garantir el civisme durant la Fira de Primavera.
El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Lluís Sagarra, ha indicat que la incorporació de càmeres 360º és un “reforç de la seguretat, amb la voluntat que tots els actes siguin festius i cívics. Es tracta d’un dispositiu que permet gravar en totes direccions, i que s’utilitzarà en els actes més multitudinaris de la Fira de Primavera”.
“Aquesta innovació ens permet augmentar la seguretat, tant per als participants dels diferents actes com per als cossos de seguretat. Ens facilita tenir un millor control de la situació i prevenir possibles incidents. Vull deixar molt clar que es tracta d’una mesura preventiva, pensada per evitar que es produeixi qualsevol incidència”, ha subratllat.
Lluís Sagarra, regidor Seguretat Ciutadana
Aquest desplegament s’emmarca dins del Pla de Seguretat i Civisme de Martorell, que continua incorporant noves mesures per millorar la qualitat de vida i la convivència al municipi basades en la prevenció, la proximitat i l’ús d’eines tecnològiques innovadores.







