Una vintena de comerços de Nou Martorell s’han donat cita aquest dissabte a la rambla de les Bòbiles per celebrar la 6a Nit de Rebaixes, organitzada per l’associació de botiguers amb el suport de l’Ajuntament de Martorell. Els visitants han pogut comprar a bons preus, menjar a la zona gastronòmica i gaudir d’actuacions en directe.
Els descomptes, d’entre el 20 i el 70 per cent, han tornat a ser l’efecte crida d’aquesta fira, que permet als comerciants eliminar estocs de temporada, reactivar les compres i publicitar-se. Calçat, roba, estètica, llar, complements i decoració han estat els productes estrella d’aquesta cita nocturna, segons ha indicat el president de Nou Martorell, Marc Casasayas.
Marc Casasayas, president associacio Nou Martorell
Maria Dolors Gil, de la botiga Base Sayas, ha comentat que “tenim una botiga outlet amb finals de talles i de temporada, i una fira com aquesta ens va bé per treure aquests pics. La fira és un reclam per treure estocs”. Gil ha destacat el fet que hi hagi activitats per a totes les franges d’edat, la qual cosa “ajuda a les vendes”.
Ma Dolors Gil, Base Sayas
Rosa Maria Esturrica, de l’establiment De ti pot, dedicat a la venda de te, infusions i encens, ha insistit que “les fires a Martorell, sobretot en aquesta zona, són brutals, mouen molta gent i va molt bé per dinamitzar el comerç del voltant. Els visitants fan una primera volta, miren i després gasten”.
Rosa Maria Esturrica, De ti pot
“La gent passa, mira, s’informa i compra. Som del poble i hem d’incentivar el comerç”, ha asseverat Kelly Pereira, de BCN Games Martorell, dedicada a la venda i reparació de videojocs. Per al seu establiment la fira suposa un gran aparador i una promoció efectiva.
Kelly Pereira, BCN Games
La zona gastronòmica ha ofert productes ecològics, postres, menjar argentí i l’única furgoneta de cuina japonesa de Catalunya. Tot plegat amb bona música en directe de Barnouche i els inflables d’MR Park.
Komo to loko és l’única foodtruck de cuina japonesa a Catalunya. “Vam fer un estudi de mercat i vam veure que hi havia tot tipus de foodtrucks, exceptuant les de menjar japonès. Vam creure que hi havia la possibilitat de tirar endavant perquè teníem experiència en aquest tipus de menjar. Oferim l’autèntica i tradicional cuina japonesa. Moltes coses no es troben als restaurants, sinó que és necessari viatjar al Japó per poder-les tastar”, ha dit el propietari Aleix Costart.
Aleix Costart, Komo to loko
Luís Armando Badía i Lucía García ha ofert carn argentina a la seva foodtruck Parador 598 i han destacat el producte de qualitat i casolà. “Sortim de la rutina i fem un altre tipus de menjar, més laboriós, però també més gustós. On hi anem triomfem”.
Luís Armando Badía i Lucía García, Parador 598